dimarts, 29 de juliol del 2008

actualització del comptador


Fa quatre dies justos que vaig estrenar aquest fidel comptador de visites i ja he arribat avui al centenar. És per això que em disposo a actualitzar-lo ja que no correspon el nombre de visites amb el temps de vida d'aquest blog. Els càlculs que faig són els següents:

Inici del blog: 12 d'abril de 2008

Dies transcorreguts:
abril . . . . . 18 dies
maig . . . . . 31 dies
juny . . . . . 30 dies
juliol. . . . . 29 dies
------------
total 108 dies

i a partir d'aquí una senzilla regla de tres:

si en 4 dies hi han hagut 100 visites
en 108 dies en corresponen:

(108 x 100) / 4 = 2.700 visites

doncs això..... poso el comptador a 2700

Quedo meravellat jo mateix del meu nivell de matemàtiques..... llonssss que bó!

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Fas declaracións de hisenda amb els mateixos calculs?per a favor meu eh

quedes contractat tonfoll

llons ¡¡¡¡que bona soc 2715 mois :-)

Anònim ha dit...

no hauriem d'anar deixant les drogues... je je

Anònim ha dit...

Estic entran i sortin per que arrivis a les 25 visites diaries.