divendres, 25 de juliol del 2008

prova de vídeo

Ei......
Estic de proves, i cercant un vídeo per penjar he pensat que el millor que podria posar és un que conté la mescla de 3 elements que han sigut bàsics i molt significatius en la meva vida: el meu pare (amb el cant coral), els Beatles (per la música) i els Folls (relacionat amb en FranXino amic i fundador del grup, i músic també del Magical Mystery Group que acompanya a la coral olotina Croscat).
I ara se m'ocorre un element més i del qual no en donaré més detalls... aquesta coral i l'actuació són a Olot, lloc nouvingut per mi, però ja vinculat molt estretament a la meva vida.

4 comentaris:

Anònim ha dit...

Bravo¡¡¡ no puc dirte res mes,penso que es el millor que podies posar per encetar les teves proves de video.,m'encantan els beatles i aquesta coral ho fa fantasticament bé,
B R A V O¡¡¡¡¡¡
TEMASUUUUUU

Anònim ha dit...

La prova de video satisfactoria, la tria ben feta, ja que jo si tinc arrels molt, molt a prop d'Olot,.... i saps.... a la tardó, si mires bé les fulles dels arbres (son d'un color impressionant), hi veurás poesia i sentiment......Ah!!!!!!!Penny Lane es un carrer entranyable.

Anònim ha dit...

ummmmmmmmmmm...! jo també hi vaig ser. gràcies pel detall de triar aquest video i aquesta cançó.
tot i ser un enregistrament "domèstic" reflecteix força be l'ambient d'aquell dia.
I t'ho dic des de la Vall d'En Bas, ben aprop de la de Bianya... oi Ginebra?

Anònim ha dit...

Gràcies als tres.. Anònim, Ginebra i Sorretes... a tots tres per diferents coses però en el fons em sou tan propers... gràcies per seguir amb mi.