dimarts, 26 d’agost del 2008

trio d'asos

Qui no ha jugat al póker? Més tard o més d'hora tothom alguna vegada ho ha fet, probablement sense el domini d'un professional -cosa per altra banda molt saludable per la ment i per la butxaca-, però qui més qui menys s'ha "tirat un farol" davant de 5 cartes a la ma, repassant amb la mirada als contrincants per veure amb la seva expressió si s'empassaven o no la jugada.
Bé... i què té a veure el póker amb el que vull explicar? Doncs res. Cap semblança. Cap relació. Però m'ha sortit així i així ho deixo.
Bé, potser si que pot tenir alguna relació. A mesura que vaig escrivint se'm va obrint la ment. Es clar que hi ha una relació. Oi tant!
El póker és un joc. I jugar és el que he fet aquests últims dies de vacances. Me'n he fet un tip i ben de gust. Els meus contrincants han sigut tres. Tots tres són de segon nivell. Els de primer nivell -que també són tres- ja fa temps que participen en competicions nacionals i internacionals i estic satisfet i orgullós d'haver estat un dels seus mestres. I ara, és aquest segon nivell el que em fa reviure i gaudir de bell nou aquest joc. Ajudar-los a aprendre els primers passos en aquest joc de la vida tal com vaig fer pels primers, però ara sense sentir el pes de tanta responsabilitat.
Dels tres, un és molt tendre -tot just incorporat a la taula des del passat dia 20- i encara no té l'astúcia necessària per desenvolupar-se en aquests joc, però els altres dos ja comencen a dominar-lo i fins i tot alguna ma ja me la guanyen. D'aquí ve el títol que he posat a aquesta entrada: "trio d'asos" perquè són ben bé això... per una banda un trio ja que son tres i per l'altre asos, perquè són els més bons contrincants de segon nivell que he pogut tenir. Uns Asos amb majúscules.
A ells, que tant bones estones em fan passar, els dedico aquestes ratlles.
Avui segur que no les llegiran. Més endavant probablement tampoc. Però no és necessari, perquè l'esperit d'aquestes ratlles, sempre que puc, els hi transmeto directament al centre del seu cor. I ells ho saben.

Aquest és el trio guanyador:

2 comentaris:

Anònim ha dit...

No m'extranya que siguis tan bon jugador ,hem aquest trio de bitxets ,tindras feina


un gran peto als petits aquest cop

Anònim ha dit...

Lloat sia el Senyor! Felicitats, son guapíssims! Feu-los uns grans professionals!

L’Abadia del Garraf.